تاریخچه

شرکت پرومکس در سال 2000 میلادی (حدود سال ۱۳۸۰) فعالیت خود را با ارائه ویوها و صاف کن های سرامیک (به عنوان اولین عرضه کننده) در بازار ایران آغاز کرد و به همین دلیل این دو گروه محصول از محبوبیت بسیار بالائی برخوردار هستند. در سال 2005 مطالعه و برنامه ریزی برای پوشش بهتر و کامل تر محصولات حرفه ای برای سالن های آرایش و آموزشگاه ها (در کنار محصولات مصرف کنندگان خانگی) آغاز شد و در سال 2006 تعدادی از این محصولات عرضه گردید. در میان این محصولات ، با توجه به نیاز بازار، سشوار های حرفه ای توانست جایگاه بسیار ویژه ای در بازار پیدا کند. با آغاز سال 2007 با توجه به اطمینان از کیفیت محصولات و در جهت ارایه سرویس بهتر به مصرف کنندگان، مدت زمان ضمانت محصولات پرومکس از ۱۲ ماه به ۱۸ ماه و از بهار سال2010 (خرداد ۱۳۸۹) مدت زمان ضمانت محصولات پرومکس به ۲۴ ماه ارتقاء يافت. پرومکس با به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا (مثل سرامیک تکنولوژی، سوپر سرامیک تکنولوژی، صفحه های سرامیک واقعی، صفحه های روکش سرامیک، خاصیت آیونیک، تیتانیوم، تورمالین و Accu-blade) کار را برای مصرف کننده آسان و در وقت و هزینه ها صرفه جوئی نموده است. همچنین با ایده های جدید در لوازم جانبی کارآمد مثل استفاده از دستکش های نسوز یا کیف¬های نسوز برای برخی از محصولات، توانسته رضایت بسیار بالایی در مصرف کنندگان ایجاد نماید. یکی از بزرگترین مزیت های پرومکس، داشتن شبکه کامل و متعهد خدمات پس از فروش در سراسر ایران است. جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه، بخش "خدمات پس از فروش" را مطالعه فرمایید.

بیانیه ماموریت

هدف پرومکس ارائه نمودن کالایی دارای کیفیت بالا و قیمت معقول برای مصرف کنندگان (با توجه به نیاز ها و خواسته های آنان) و فراهم آوری سود برای تمامی عوامل زنجیره توزیع می باشد. لذا شعار پرومکس برمبنای جمله ذیل استوار گردیده است:

"ما به زیبایی و آراستگی می اندیشیم و مصمم هستیم تا همگان این احساس لذت بخش را تجربه کنند. همچنین اصرار داریم تا تمامی دوستداران پرومکس از نتیجه این تلاش بهره مند شوند."

استاندارد های محصولات

استاندارد CE:
علامت CE انطباق محصول با قوانین و مشخصات تعریف شده در اروپای متحد را نشان می‌دهد. محصولی که موفق به اخذ این استاندارد می‌شود، می‌تواند در تمامی کشورهای اروپای متحد و اتحادیه تجارت آزاد اروپا بدون محدودیت برای فروش، به بازار عرضه شود و با داشتن آرم CE مجوز ورود به بازارهای اروپایی را کسب کند. CE برگرفته از دو کلمه‌ Conformity European به مفهوم تطابق اروپایی می باشد. علامت CE، آرم محصول در اروپای متحد است و تطابق محصول با الگوها و قواعد تعریف شده در این اتحادیه را نشان می‌دهد. به عبارت دیگر، داشتن این علامت بیانگر رعایت حداقل الزامات اساسی تعریف شده در زمینه محصولات صنعتی برای حفاظت از سلامتی و ایمنی مصرف کننده و نیز محیط زیست می باشد.
استاندارد GS:
استاندارد GS نشان می‌دهد که یک محصول در یک مرکز آزمون ملی بازرسی‌شده است. این نشان در سراسر کشورهای آلمان و اتحادیه اروپا به‌عنوان نماد ایمنی شناخته‌شده است. اگر یک علامت گواهینامه قوی بر روی محصولات وجود داشته باشد، مصرف‌کنندگان آلمانی حاضر به پرداخت قیمت بالاتری برای محصولات هستند. لذا از این استاندارد به‌عنوان Germany Standard نیز یاد می شود. استاندارد GS، ریسک تولیدکنندگان را از تعهدات در قبال محصول کاهش داده و این اطمینان را می‌دهد که محصولات خود را ایمن، قانونی و باکیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار دهند. سه شرکت از شرکت‌های معتبر درزمینهٔ ارائه استاندارد GS شرکت های TÜV، Eurofins، intertek می‌باشند.
استاندارد عایق حفاظتی:
این استاندارد جهت حفاظت و ایمنی انسان از برق گرفتگی در محصولات برقی به کار می رود، به طوری که اگر دست او این دستگاه را لمس کند هیچگاه دچار برق گرفتگی نخواهد شد. نماد این استاندارد دو مربع در داخل یکدیگر می باشد.

اطلاعات تماس

تهران، خیابان جمهوری،نرسیده به تقاطع شیخ هادی، جنب فروشگاه سونی، پلاک:۸۴۴ ،طبقه ۴ واحد یک.
تلفن: ۶۶۴۱۱۷۵۷
فکس: ۶۶۹۶۴۸۰۵