برند پرومکس در سال 2001 میلادی (سال 1380) فعالیت خود را به عنوان برند حرفه ای و تخصصی حالت دهنده های برقی مو و با نام تجاری مکس MAX آغاز کرد و برای اولین بار با ارایه چندین گروه متنوع و جدید از محصولات بهداشت فردی به ویژه اتو موی سرامیک و همچنین دستگاه ویو (wave) با اقبال عمومی روبرو گردید و به همین دلیل، این گروه محصولات هنوز هم از محبوبیت بسیار بالائی برخوردار هستند. بعد از آن با ارایه سشوارهای بسیار پرقدرت ، توانست جایگاه خود را میان مشتریان تثبیت نماید.
ما به زیبایی، جذابیت و منحصر به فرد بودن می اندیشیم و مصمم هستیم تا همگان این احساس لذت بخش را تجربه کنند تا به اعتماد به نفس بالاتری دست پیدا کنند.
برند پرومکس در سال 2001 میلادی (سال 1380) فعالیت خود را به عنوان برند حرفه ای و تخصصی حالت دهنده های برقی مو و با نام تجاری مکس MAX آغاز کرد و برای اولین بار با ارایه چندین گروه متنوع و جدید از محصولات بهداشت فردی به ویژه اتو موی سرامیک و همچنین دستگاه ویو (wave) با اقبال عمومی روبرو گردید و به همین دلیل، این گروه محصولات هنوز هم از محبوبیت بسیار بالائی برخوردار هستند. بعد از آن با ارایه سشوارهای بسیار پرقدرت، توانست جایگاه خود را میان مشتریان تثبیت نماید.
از سال 2005 مطالعه و برنامه ریزی جهت تجهیز لوازم برقی برای سالن های آرایش و آموزشگاه ها و نیز عرضه محصولات جدید برای حرفه ای ها آغاز شد و در سال 2006 تعدادی از این محصولات عرضه گردید. با توجه به این حرکت اساسی و رو به تکامل، برند قدیمی “مکس” (MAX) نیز به پرومکس تبدیل شد. سه حرف اول از کلمه PROFESSIONAL (به معنای حرفه ای) به برند مکس اضافه شد تا بتواند بهتر و کاملتر نمایانگر این تغییر باشد. البته هنوز هم بسیاری از مشتریان به دلیل آغاز کار برند با نام مکس و قدمت این نام تجاری ، همچنان آن را مکس می نامند، اما در حقیقت مکس MAX و پرومکس PROMAX یک برند واحد محسوب می شود.
پس از گذشت 25 سال از شناساندن برند پرومکس به مصرف کنندگان ایرانی، نیاز به تغییر و به روز رسانی در لوگو دیده شد که نتیجه آن رونمایی از لوگوی جدید پرومکس بود. در این لوگو جدید شکل خاص حرف P الهام گرفته از مدل موی دم اسبی، یکی از محبوب ترین مدل های مو می باشد.
علامت CE انطباق محصول با قوانین و مشخصات تعریف شده در اروپای متحد را نشان میدهد. محصولی که موفق به اخذ این استاندارد میشود، میتواند در تمامی کشورهای اروپای متحد و اتحادیه تجارت آزاد اروپا بدون محدودیت برای فروش، به بازار عرضه شود و با داشتن آرم CE مجوز ورود به بازارهای اروپایی را کسب کند. CE برگرفته از دو کلمه Conformity European به مفهوم تطابق اروپایی می باشد. علامت CE، آرم محصول در اروپای متحد است و تطابق محصول با الگوها و قواعد تعریف شده در این اتحادیه را نشان میدهد. به عبارت دیگر، داشتن این علامت بیانگر رعایت حداقل الزامات اساسی تعریف شده در زمینه محصولات صنعتی برای حفاظت از سلامتی و ایمنی مصرف کننده و نیز محیط زیست می باشد.
استاندارد GS نشان میدهد که یک محصول در یک مرکز آزمون ملی بازرسیشده است. این نشان در سراسر کشورهای آلمان و اتحادیه اروپا بهعنوان نماد ایمنی شناختهشده است. اگر یک علامت گواهینامه قوی بر روی محصولات وجود داشته باشد، مصرفکنندگان آلمانی حاضر به پرداخت قیمت بالاتری برای محصولات هستند. لذا از این استاندارد بهعنوان Germany Standard نیز یاد می شود. استاندارد GS، ریسک تولیدکنندگان را از تعهدات در قبال محصول کاهش داده و این اطمینان را میدهد که محصولات خود را ایمن، قانونی و باکیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار دهند. سه شرکت از شرکتهای معتبر درزمینهٔ ارائه استاندارد GS شرکت های TÜV، Eurofins، intertek میباشند.
استانداردی که برای اولین بار در آزمایشگاه توماس ادیسون و به منظور تست لامپ های اختراع شده توسط وی مطرح شد. این استاندارد به عنوان سندی به منظور گذراندن موارد حفاظتی دستگاه های برقی در آمریکای شمالی تعریف شده است. شرکت Intertek به عنوان یکی از بزرگترین نهاد های صادر کننده استاندارد در دنیا یکی از مراجع صادر کننده این استاندارد برای صنایع تولیدی می باشد.