برند پرومکس در سال ۱۴۰۳ و با توجه به اهداف بلند مدت خود در حوزه مارکتینگ و برندینگ بر آن شد تا بزرگترین کمپین تبلیغاتی خود را با شعار زوج حرفه ای به اجرا دراورد.
این کمپین که با هدف افزایش آگاهی از برند به اجرا درامد در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کرج، تبریز، رشت و اهواز اکران شد.
در کنار تبلیغات گسترده ی محیطی، تبلیغات فضای مجازی و مال های بزرگ تهران نیز در این کمپین به اجرا درامد. در کمپین فضای مجازی که با همکاری زوج های اینفلوئنسر مطرح فضای انجام شد، طی یک ایونت زوج ها به استایل کردن همسرشان پرداختند و در انتها از تمامی مخاطبان دعوت کردند تا به اینچالش بپیوندند.
همچنین در مال های نیایش، ارگ و اپال نیز غرفه های اطلاع رسانی برپا شد تا علاوه بر آشنایی بیشتر علاقمندان و مصرف کنندگان در خصوص محصولات پرومکس، بازی ها و هدایای جذاب نیز در نظر گرفته شد.