نکاتی کوتاه جهت نگهداری محصولات

خانه > وبلاگ > نکاتی کوتاه جهت نگهداری محصولات

نگه داری از محصولات

نکاتی کوتاه جهت نگهداری سشوارها:

در پشت بدنه سشوار شبكه/توری فلزي يا پلاستيكي قراردارد كه در واقع محل مكش هوا می باشد. هرگز اين قسمت را مسدود نكنيد و از نزديك شدن اين محل به مو هاي سر پرهيز نماييد. زيرا با مكشي كه دارد ، موها را به داخل سشوار کشیده و با پيچيده شدن اين مو ها به دور پروانه فن، در گردشِ آن مشكل به وجود مي آورد.

از آنجا که ورود هوا به سشوار از طریق فیلتر پشت انجام می گیرد، به مرور زمان گرد و غبار، پُرز و مو وارد دستگاه شده و باعث کاهش عملکرد و پرتاب باد آن می گردد. برای تمیز کردن فیلتر کافی است آن را باز کرده و با فرچه ای مویی، گرد و غبارها را از آن پاک کنید. همچنین بهتر است هنگامی که سشوار روشن است، روی میز یا زمین قرار نگیرد.

 

تمام محصولات پرومکس دارای 24 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند. به منظور افزایش عمر و عملکرد سشوار، توصیه می شود هر 6 ماه یک بار جهت انجام سرویس های دوره ای، به مراکز خدمات پس از فروش نگان سرویس مراجعه نمایید.

سيم رابط سشوار را همواره مورد نظر قرار دهيد تا لخت شدگي نداشته باشد و در صورت بروز چنين موردي ، بهتر آن است كه سيم رابط تعويض گردد.

از وارد آوردن ضربه به سشوار مخصوصاً هنگامي كه در حال كار است و يا بلافاصله پس از خاموش شدن آن جداً پرهيز نماييد. زيرا به محض ضربه ديدن، المنت ها از جايگاه خود خارج شده و به يكديگر اتصالي پیدا مي كنند.

نکاتی کوتاه جهت نگهداری اتومو و مو پیچ:

جهت نگهداری بهتر اتومو یا موپیچ و طولانی تر کردن عمر آن، هنگامی که از مواد حالت دهنده و یا مواد کراتینه استفاده می کنید، پس از اتمام کار با دستگاه حتما آن را خاموش نمایید و قبل از اینکه دستگاه به طور کامل سرد شود، صفحات آن را با یک پارچه ی نمدار تمیز نمایید، به گونه ای که هیچ ماده ای روی صفحات دستگاه باقی نماند. زیرا هنگامی که مواد حالت دهنده مو با استفاده از اتو مو داغ می شوند، ممکن است اثراتی از خود باقی بگذارند که همین امر به مرور زمان اتو مو را از بین می برد. باقی ماندن این مواد نیز با هر بار داغ شدن اتو مو سخت تر شده و در مدت زمان کوتاهی این وسیله ی کاربردی را از بین می برد.

همچنین از به کار بردن مواد شوینده و یا اجسام تیز برای تمیز کردن صفحات جداً خودداری نمایید.

 

جهت سهولت در استفاده و  همچنین جلوگیری از سوختگی سطوح، اکثر حالت دهنده های برقی پرومکس دارای دستکش سه انگشتی نسوز و یا کیف نگهداری با لایه داخلی نسوز می باشند، که توصیه می شود حین کار از آن ها استفاده شود.

 

در موپپچ های چرخشی گاهی مو از زیر گیره ی نگهدارنده مو وارد دستگاه شده و باعث اتصالی دستگاه می گردد. برای جلوگیری از این امر، بهتر است هنگام کار با دستگاه، میزان کمتری مو زیر گیره قرار گیرد.

جهت انتخاب دمای مناسب موی خود برای اولین بار بهتر است از دمای پایین شروع کرده و روی موهای خود امتحان نمایید تا به دمای مناسب موی خود دست پیدا کنید.

پس از اتمام کار با دستگاه، دوشاخه را از پریز جدا کرده تا نوسانات احتمالی برق باعث خرابی سیستم عملکرد دستگاه نگردد.

توصیه می شود از حالت دهنده های برقی برای موهای کاملاً خیس استفاده نفرمایید، این امر موجب آسیب رسیدن به موهای شما و همچنین دستگاه خواهد شد.

برای نگهداری حالت دهنده های برقی و اتوموها بهتر است آن را ترجیحاً در یک کیف که مخصوص آن ها طراحی شده، نگهداری نمایید. فراموش نکنید که نگهداری حالت دهنده های برقی  باید به گونه ای باشد که هرگونه احتمال شکستن صفحات از بین برود. همچنین از پیچاندن سیم به دور صفحات آن خودداری فرمایید، زیرا این کار ممکن است باعث خرابی سیم و دستگاه شود.

نکاتی کوتاه جهت نگهداری ریش تراش:

از آنجا که ریش تراش های سه تیغ و توری برای اصلاح موهای کوتاه طراحی شده اند و همچنین به منظور افزایش کارایی تیغه ها، عمل اصلاح صورت را هر روز و یا هر دو روز یک بار انجام دهید.

 

برای شستشو و سرویس توری یا تیغ و شبکه، پس از هر 3 یا 4 مرتبه اصلاح آن را از روی دستگاه باز کرده و توسط مخلوط آب و الکل یا محلول مخصوص شستشوی ریش تراش، شست و شو دهید.

اگر ریش تراشی که استفاده کرده اید قابلیت شستشو ندارد، برای تمیز کردن توری یا تیغ و شبکه از برس مخصوص ریش تراش استفاده نمایید تا تمام ذرات مو از بین  تیغه های ریش تراش خارج گردد.

در ریش تراش های شارژی، نباید به طور همزمان از برق و باتری استفاده نمود؛ زیرا این امر باعث آسیب به باتری و کاهش عمر آن می شود. به منظور افزایش عمر مفید باتری، بهتر است هر 6 ماه یکبار شارژ اولیه دستگاه مجدداً انجام گیرد.

نکاتی کوتاه جهت نگهداری ماشین های اصلاح:

امروزه ماشین های اصلاح برقی و شارژی صورت یا بدن در هر خانه ای یافت می شود. این وسیله بسیار پر کاربرد که چه در منزل و چه در آرایشگاه بسیار استفاده می شود به مرور زمان و پس از استفاده های مکرر احتیاج به یکسری تعمیرات و البته مراقبت ها از قطعات مختلف از جمله تیغه ها دارند.

البته با روی کار آمدن ماشین های جدید اصلاح، بسیاری از آنها مجهز به ویژگی تیز شدن خودکار تیغه ها هستند ولی با این وجود ممکن است با گذشت زمان کند شوند و کارایی خود را کم کم از دست بدهند. از جمله مواردی که می توانند نشان از کند شدن تیغه ها باشند، خشن بودن یا اصطلاحاً گاز گرفتن ماشین، اصلاح های تیکه تیکه یا ناهمسطح و همچنین کند بودن سرعت اصلاح هستند.

 

ورود حجم زیاد مو بین تیغه های ماشین اصلاح، باعث افت چَشمگیر کارایی و موجب افزایش فشار بر روی دستگاه می شود. بنابراین نظافت، سرویس و روغن کاری منظم تیغه ها، امری ضروری برای ماشین های اصلاح است.

به سالن داران گرامی توصیه می شود ماشین های اصلاح خود را به صورت روزانه، نظافت و روغن کاری نموده و مراقب ضربه خوردن به تیغه ها نیز باشند. زیرا ضربه به تیغه باعث تغییر زاویه دندانه ها شده و کارایی تیغه را به شدت کاهش می دهد.

در ماشین های شارژی، نباید به طور همزمان از برق و باتری استفاده نمود؛ زیرا این امر باعث آسیب به باتری و کاهش عمر آن می شود. به منظور افزایش عمر مفید باتری، بهتر است هر 6 ماه یکبار شارژ اولیه دستگاه مجدداً انجام گیرد.

نکاتی کوتاه جهت نگهداری موزن های گوش و بینی:

موزن های گوش و بینی که برای کوتاه کردن موهای گوش و بینی وجود دارند، جزء وسایل بهداشت و نظافت شخصی محسوب می‌شوند و استفاده مشترک از آنها، حتی بین اعضای خانواده توصیه نمی‌شود.

بهتر است فقط از باتری آلکالاین جهت راه اندازی دستگاه استفاده گردد. همچنین حتماً بعد از اتمام کار، باتری را از دستگاه خارج نمایید.

جهت تمیز کردن دستگاه موزن گوش و بینی بعد از دو الی سه بار استفاده تیغه دستگاه را به وسیله الکل شستشو و ضد عفونی نمایید.

مدل های چراغ‌دار این دستگاه‌ها برای سالمندان و یا افرادی که ضغف بینایی دارند، توصیه می شود.

5/5 - (5 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست