پرومکس در ادامه فعالیت های تبلیغاتی رویدادهایی را در مراکز خرید پر رفت و آمد شهر تهران با هدف افزایش آگاهی نسبت به برند به اجرا درآورد.
نشان دادن قدرت عملکرد و کارکرد حرفهای محصولات پرومکس ، با درگیر کردن افراد حرفهای که پرومکس را تایید میکنند و دعوت از آرایشگرهای حرفهای و افراد تاثیرگذار شبکههای اجتماعی از اهداف این تبلیغات بود.
نصب سشوارهای تنومند قابل استفاده بر روی استندهایی با ظاهری جذاب در نقاط مختلف شهری الی الخصوص فضاهای بیرونی مانند بام تهران، دیزین و برج میلاد و در قالب مبلمان شهری با هدف افزایش آگاهی نسبت به برند و همچنین نمایش قدرت و حرفه ای بودن محصولات پرومکس که توانست در مدت کوتاهی پس از نصب توجه بسیاری از مخاطبین را جلب کند.